13 dagar, sjuk, service exam, stress

hej på er därhemma. saknar er otroligt just nu kan jag säga. jaa var ska jag börja? i onsdags så hade vi en lite cermoni med starawards och utdelning av certifikat för elever som visat på kvaliteter under vår praktiska period nu under de här första 12 veckorna och vår första termin. i min eventgrupp är vi 12 elever och vi fick reda på att det skulle delas ut ett pris för eventeleverna. de började med eventeleverna och jag fick det diplomet/certifikatet som best over all events, sjukt kul och jag blev lite stolt iallafall. men efter onsdagen så gick allt utför kan jag säga. fattar ingenting. igår låg jag helt förstörd i mitt rum, orkade inte göra något och mådde riktigt dåligt. hela kroppen värker, magen är uppochner och jag har feber. dock blev det lite bättre under kvällen så jag trodde jag skulle må lite bättre idag iochmed vårt service exam idag.. men inte då. jag pallrade mig upp till lektionen och lämnade in min journal, sedan kom Mr Frawley och sa att det är inte rättvist att hålla dig kvar här när du inte mår bra så gå till ditt rum och vila upp dig - så för hoppningsvis om jag mår bättre vilket jag hoppas, så får jag göra mitt service exam imorgon. jag hoppas verkligen för jag vill inte "ligga efter" med något och eftersom min energi varit såååå låg sedan i onsdags eftermiddag/kväll så har jag inte hunnit börja plugga till final exams.. fan! alltså jag vet inte vart detta ska sluta men förhoppningsvis kan jag göra bra ifrån mig, det hoppas jag iallafall. känns så dåligt just nu eftersom jag inte har hunnit plugga men bara den här jävla sjukdomen går över så vet jag att jag kan lägga all fri tid på att plugga nu för alla stora rapporter, journal etc är inlämnade och klara nu! thank god!
så det är vad som händer. jag är sjuk. vill inget hellre än att vara hemma nu och inte tänka på det här. fan. men som sagt. 13 dagar kvar! måste bara se till att bli frisk och fixa mina final exams. jag vet att inget blir bättre för att jag stressar men just nu är jag lite stressad. hoppas jag mår bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Nico. Hoppas du kryar på dej. Grattis till det fina priset. Du är ju jätteduktig.

Många pussar och kramar från mormor

2011-12-01 @ 08:38:03
Postat av: Nathalie

DU ÄR BÄST SYRRAN!



Fattar du va duktig du är? Neeeej jag tror inte att du gör det.



KRYA PÅ DIG NU! Så ses vi om 13 dagar mitt hjärtegull <3



PUSSPUSSPUSS

2011-12-02 @ 19:56:29
URL: http://nathalieochlivet.blogg.se/
Postat av: Howboykatten

Åhhhhh gulle!!! Jag SAAAA ju det! Du är bäst! <3

2011-12-09 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0