exams, lycka, HD

hej på er igen! jag vet att jag nyss skrev ett helt inlägg om uppdatering men jag måste bara uttrycka min lycka lite! jag fick HD på min rapport i introduction to event management! jag är överlycklig! tack tack tack för att jag fick det, nu känns det lite bättre men jag måste fortfarande plugga som ett as idag, innan final exams på fredag för på torsdag så jobbar vi.. kul.
jaa pappa, shob och jag SKA boka snart, kanske idag typ så vi har ett rum. det är lugnt. bara komma härifrån och vara hemma! underbart. 1 vecka bort, 1 vecka tills jag är på flygplatsen, 1 vecka tills jag sagt hejdå till shob 1 vecka fattar ni? så himla nära nu! jag är en lycklig tjej! dessutom har jag träningsvärk för första gången på typ en vecka och det är i ben och rumpa! TACK, känns super, faktiskt!
nahä, final exams plugg NU! skulle bara meddela min lycka över HD! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Du ser vad duktig du är. Jag gläds verkligen med dej.

Puss och kram från Mormor

2011-12-07 @ 07:50:13
Postat av: Mormor

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Du är ju jätteduktig.

Puss och kram från Mormor

2011-12-07 @ 09:18:24
Postat av: Mamma

Gud va Du är duktig. Tro på Dig själv gumman .

EN VECKA mitt hjärta

2011-12-07 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0