hey, i want you to know - i’m getting dressed now for winter and cold


(mormor: hej, jag vill att du ska veta - jag klär mig nu för vinter och kyla)
där fick du rubriken översatt om än lite tarvligt på svenska. hahaha. jag är inte världens bästa översättare och definitivt inte när min hjärna är på engelska för tillfället. måste komma in i svenskamood igen!
okej nu äre så här va mina fina vänner, familj, närstående och ja - ALLA! att IDAG kom våra kära, kära, kära hoodies! gotta love them! superoptimopsi fina! ni får bild nu!


sådär - nu har ni lite bilder på min nya fina mysiga stora tröja! ihhh! ska följa mig stadigt på flyget och under resten av min kalla,kyliga,vintriga vistelse i sverige! jaa, sådär ser det ut just nu. studymood för fullt. ska börja alldeles strax och vid 5 pm (eftermiddag) så ska jag till psykologen igen och prata, sista innan jul och hon är så gullig. åh, på riktigt så känner jag nu att jag kommer sakna det här! men också kommer det vara skönt att komma hem och nu de sista dagarna kommer jag ENBART packa, blogga, kolla oth, TRÄNA för jag har upptäck den bästa appen som jag haft i år nu, min nikeapp som är sjukt bra. har redan ont i magen efter träningen idag och det var bara 30 min!
justdet, det jag skulle skriva var också att jag fick tillbaka min reflective journal för TEM101, vår praktiskt kurs och jag fick HD på den! JAAAAAAA! Mr Frawley är precis som du pappa, han säger att jag måste börja chilla lite och INTE sätta så mycket press på mig själv!
nu vet ni det. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Nicoline. Jag får även säja GRATTIS på

ANNA-dagen.

Puss o kram från mormor

2011-12-08 @ 07:42:00
Postat av: Mamma

STJÄRNAN min vad kan man säga. BRAVO BRAVO och HIPP HIPP HURRA

2011-12-08 @ 13:25:17
Postat av: Magnus Karlsson

Tja vilken fin tröja och jaa du det finns fler än jag som upptäckt din svaghet hör jag så jag får väl säga vad var det jag sa min sköna böna. GRATTIS och till GRATTIS för både betyg och namsdagen.



Kram till dig som är så duktig.



PAPPA

2011-12-08 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0