jag säger välkommen hem - bara kom som du är

jaa, snart, snart, snart. varje dag går sjukt sakta nu fast ändå fort. klockan är typ 7 pm här och jag är trött. all kraft har gått ur mig. hade mina två exams idag. underbart skönt att inte ha mer än två. jag är lycklig! får hoppas att det gick bra också. jag gjorde mitt bästa och mer kan jag inte göra. nu får vi bara vänta och se om betygen blir som jag vill.. jag har iallafall kämpat.
just nu ligger jag i min säng, utmattad, lyssnar på svensk julmusik och inser att snart sitter jag hemma och njuter, blir lite uppdaterad på allt och kanske inser att inte så mycket har ändrat sig. jaa, direkt efter mina exams gick jag till gymmet och sedan till middagen. middagen var sjukligt dålig. jag saknar familjefredagar med god mat och mys! det saknar jag kan jag säga. jaha, mina armar darrar och jag funderar på att slå på en film eller one tree hill och bara softa tills klockan åtta/nio och sen sova. det enda jag ska göra nu i några dagar är att packa, organisera saker, äta, sova och träna. så himla skönt ska jag säga er. riktigt as skönt! nu börjar mitt jullov och jag ska njuta till tusen. på tisdag åker jag här ifrån och sen är det inte långt kvar.
nahä. skulle mest uppdatera er och det som inte finns här finns väll på facebook!
pussochkram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

OM 6 DAGAR SES VI

GRATTIS PÅ ANNA DAGEN

2011-12-09 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0