17 dagar kvar, plugg, final exams och inlämningar

hej på er familjen! nu har det gått cirka en vecka sedan jag skrev sist och massor händer, hela tiden. den här veckan har varit väldigt upp och ner och just nu, de senaste dagarna känner jag mig mer än redo för att åka hem, landa lite, se om saker har förändrat sig, kunna andas i mitt rum, få ligga i min säng helt ensam en hel dag utan att ha en rummis omkring mig som har oljud för sig, inte tänker innan hon gör något, luktar konstiga parfumer, ringer telefonsamtal till ryssland och skriker, gråter helt random och alltid är så förbannat konstig! pallar inte med henne mer nu!
klockan är två just nu och jag borde sååå sätta igång med min sista uppgift för att fokusera på final exams men jag kände för ett blogginlägg. måste skriva av mig lite. ni kan inte ana hur redo jag är för att åka hem. vill bara ha dessa dagar över! om 12 dagar skriver jag mina final exams och sedan efter det ska jag verkligen LANDA och njuta av livet här nere, inte göra något, packa, fixa document osv och förhoppnignsvis njuta av bra väder 5 dagar innan jag åker hem. jag kommer vara sååå redo. kan knappt berga mig att stå där på arlanda klockan 11.45 efter att mitt plan landat, hämta mitt bagage och springa mot mamma, pappa och nathis! det kommer vara en sådan härlig känsla, få krama er, få höra era röster på riktigt, vara delaktig i samtal, vara delaktig i tvtittande, en mysig fredagskväll, ha lussebak, pepparkaksbak, åka till mormor, nelly, ebba, carro, lisa till jobbet, träffa alla, jobba lite. bara för att jag tycker det är kul att jobba och att jag vill ha något att göra förståss. just nu längtar jag såååå mycket. spendera kanske en heeeeeel vecka hemma hos nathis, inte göra något och bara vara!
ja, jag vet inte men imorgon kanske vi får indikationer på hur det gick med vår rapport i tourism theory and practice, vilket jag är nyfiken på. sedan har jag min rapport i introduction to event management due on wednesday vilket antagligen kommer gå bra hoppas jag och min journal i food and beverage for mr frawley on thursday när vi har vårt service exam as well ihop med coffe and bar exam. på kvällen har vi också the alumni key ceremony vilket jag tror blir hur kul som helst.
förstår ni - 17 dagar tills jag sitter på mitt plan hem till sverige, det är helt sjukt och vad mycket jag måste hinna med på dessa 17 dagar men som alltid annars så vet jag att jag kommer klara det. har jag klarat pressen och stressen på kunskap i 3 år så klarar jag det här. jag vet vad jag är kapabel of och det kommer fixa sig. jag vet att jag VILL ha high distinction i allt men ibland kanske man måste nöja sig för i slutänden tror inte jag att min arbetsgivare kommer bry sig om ifall jag har credit, destinction eller high destinction - man måste ha den sociala biten också.
tänkte att jag kunde bjuda på en bild från veckan! känner mig sjukt blek fortfarande men men.. har väll antagligen lite färg för jag känner mig en gnutta fräshare än vad jag skulle ha gjort hemma i sverige vid det här tillfället! annars har jag nog inte sååå mycket att dela med mig utav. bara att jag räknar ner dagarna sååååå sjukt mycket faktiskt. och efter torsdag är jag LEDIG! imorgon har jag klasser, ledig tisdag, klasser onsdag, exam thursdag och ledig fredag! sedan helg vilket kommer bli focus on final exams.
förlåt för att jag är sååååå fruktansvärt dålig på skype men jag hoppas ni förstår, även om jag inte alltid kan förklara mig.. och sverige! se till att fixa fram lite snö tills jag kommer hem för annars kommer jag bli riktigt jäkla avskalad av förvåning! och mamma - lova att vi ska baka lussebullar, pepparkakor och julgodis när jag kommer hem! jag kommer antagligen ha mycket tid - hoppas jag! <3
PUSSAR från ett solig och windy Leura

Kommentarer
Postat av: Mamma

Med Din hjälp min STJÄRNA så lovar jag att vi ska "fixa" allt till jul.

Ska bli jättekul att Du snart är hemma hos OSS igen.

Många kramar från OSS

2011-11-27 @ 09:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0