23 days to go, sur mjölk och vuxenkänslor

jaha ni, jag vet att du var sjukt länge sen som jag uppdaterade. typ 11 dagar men ändå. massor har hunnits med. ett till event som var sjukt kul, två fredagar med inget inplanerat. en fredag bestod av att titta på finding nemo med per och den här fredagen bestod av träning, snabb dusch och krav från sebastian att skynda mig på för att sedan gå till Fairmont resorts här i trakten och ta ett glas vin. sagt och gjort. vi gick iväg vid halv elva, jag, sebas, cole och dany. njöt av ett glas vin och varandras sällskap. MYS! i helgen var det sjukt fint väder, iallafall i lördags. var ute heeeela långa dagen. kanske inte jättebra men men, jag njöt! badade flera gånger i poolen också. i söndags var en riktigt dålig dag, igår alltså. kände inte för något. allt kändes meningslöst och ovärt. men va fan. ibland måste man så jag vaknade upp idag och kände mig sjukt mycket bättre.
idag har jag varit superduper produktiv faktiskt. lektion på morgonen och jag skrev massa notes från ett kapitel, vidare för att skriva ut mitt resume och cover letter samt sätta ihop min rapport helt och hållet ihop med Ms Faulder i biblioteket, bästa! sedan hade jag IP mock interview (inför placement, vilket jag redan har klart) och det gick superduper bra, de hade inget att klaga på så jag blev stolt! sedan lunch och vidare för lektion om vin. efter det gick jag dirr till bibblan och fick ytterligare hjälp och så med men rapport som är due idag. skjut mig, men det blir nog bra! sedan kände jag att det var dags att ta tag i mitt taxfile number här också eftersom det gått typ 2 månader och jag fortfarande inte fått något så jag ringde till governmentet och frågade och tillslut så löstes allt så nu har jag mitt taxfile number så nu kan jag jobba också! AWESOME! känner mig sjukt vuxen. jag har ju också ansökt på Fairmont resorts Blue Mountains om jobb bara för att, vill verkligen jobba nästa termin för som det är nu har jag FÖR mycket tid över, pallar inte. måste, måste, måste jobbaaaa! är inte van att ha det såhär fritt med tid!
annars? nae inget. justdet, älskar mina k-special flingor och häromdagen köpte jag dem och mjölk, men mjölken är för stor för att stå upp så jag lade den ner i kylskåpet och sedan säger min superknäppa rummis att det har läckt massor men jag är SÄKER på att korken var på! vafan, så nu är en del av vår heltäckningsmatta dränkt i australiensisk mjölk, men wtf! det luktar lite men jag ska säga till housekeeping imorgon så de kanske kan göra något åt det. HOPPAS!
23 FUCKING DAGAR KVAR! och justdet, mina två final exams ligger på samma dag den 9 december (min namsdag, hoppas det för något gott med sig) och efter det är jag SUPERledig fram tills jag åker hem den 14 december! HOPPAS det är bra väder den sista veckan för då vet jag vad jag ska göra förutom att packa! HIHI!
PUSS från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0