a golden star

hej på er. gud vad klockan är mycket. 23.23 och mina ögon går i kors. idag har vi haft practical hela dagen och jag har inte varit helt hundra, vet inte varför. vi började med att sätta upp chambers för lunch och använde oss av runda bord med plats för 10 pax och dukade upp i banquette style. Sjukt kul! sedan körde vi på och det går bättre och bättre med silver service nu än förut! TACK! sedan fick vi rast osv så jag gick till mitt rum och sov för att må bättre men nae.. sen tillbaka till lektionen och sätta upp för dinner och gjorde liknande. det gick bra och jag kände mig säker osv. under briefingen efter att allt var städat och klart så har vi alltid utdelning av stjärnor och pluppar som betyder olika saker och ikväll fick jag guldstjärnan, så himla stolt jag blev. min första guldstjärna!
efter passet, vi gick av vid 20.30 så ställde jag mig direkt i duschen och försökte slappna av och sedan har jag inte gjort NÅGOT! bara legat i sängen, smsat, whatsappat, varit ensam, njutit och kollat på film. men nu börjar jag bli riktigt trött och jag har redan inlett min helg eftersom jag inte har något imorgon men oj vad jag ska jobba på med skolarbete! den ni!
annars? inte mycket. vad händer hemma? vad har ni för er? alltså torsdagar, jag ser ingen av min familj här. alla jobbar och på kvällen är jag såå trött att jag inte orkar göra något. men imorgon ska jag träffa familjen igen och bli lite hel! saknar dem så otroligt mycket när jag inte är med dem.
nu, eftersom jag uppdaterar så bra tycker jag att ni kan kommentera lite.. det är bara envägskommunikation här ju!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt men intensivt. Har alltid vetat att Du är en GULDSTJÄRNA gumman min. Såååå Kuuuul

Kramisar Mamma

2011-11-10 @ 13:38:53
Postat av: Mormor

Det låter jättebra. Du verkar ha fullt upp.

Du är en GULDSTJÄRNA.

Ha det bra

Puss och kram från

Mormor

2011-11-10 @ 15:03:27
Postat av: Pappa

Det låter bra med guldstjärna tycker jag, hoppas du inte pluggar för mycket utan hinner lite annat också. En torsdag kväll här hemma innebär kolla datorn, fixa kvällsmat, kolla på tv (hockey), fixa mackorna för fredagen, så nu vet du, men du visste ju det din lilla nyfikna unge, som du ser så har inget ändrats en torsdags kväll här.

Kram till dig.

Pappa

2011-11-10 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0