anything but you

hej på er där hemma! hur mår ni? jag hoppas att allt är bra. jag är medveten om att jag är sämst på att skypa men det finns flera anledningar. den ena är att jag ofta blir lite deff direkt efter för att jag inser hur mycket jag saknar er och hur långt bort ni är. den andra är att allt går så fort här. tiden passerar liksom i ljusets hastighet om inte fortare. den tredje är att jag försöker få tid, men det går liksom inte, det är så svårt att planera här, när man ska skypa och så eftersom det alltid händer något och man är alltid iväg på något och är man inte det så plugga man. det vara bara det jag ville inleda med, så bli inte ledsna eller så för att jag inte skypar. jag ska försöka bli bättre på det. jag lovar!
idag har vi varit i sydney med event klassen. och det va sjukt häftigt! fick se massa coolt för oss eventelever. åh! men det är så mycket att ta in efter en sådan dag så just nu snurrar mitt huvud otroligt! jag sitter också och försöker plugga lite. det går faktiskt ganska bra. har gjort färdigt min powerpoint typ för tourism theories and practice and so on. sitter och skriver notes till presentation så jag vet vad jag ska säga. det känns rätt så bra faktiskt. använder mina kunskaper från kunskap. - inled med retorisk fråga och jag måste få till ett bra avslut också! Sedan tänkte jag sätta igång mer med min rapport för introduction to event management. bara för att!
imorgon har jag practical hela dagen lång. ska bli riktigt roligt faktiskt. men veckorna passerar så fort här. jag förstår inte. allt går superdupermega fort. redan i slutet av vecka 7 imorgon! skjut mig! jag vill att det ska gå lite långsammare. justdet. jag pratade med mamma och pappa häromdagen. jag ringde hem för att berätta om min industry placement! det var så himla kul att prata som vanligt, helt sjukt vad jag saknat det. kändes som om dom var typ 2 minuter ifrån mig. åh!
jag bjuder på en studentbild! det känns som såååååå längesen fast att det bara är några månader sen men jag är så nöjd över mitt val att fortsätta studera direkt efter. det känns så bra och tryggt. jag vet liksom vad jag gör och har min trygghet.
justdet, jag har tagit lite bilder på skolan, ska försöka ta mer under fredag kanske så ni kan få se hur det faktiskt ser ut här. det är så himla fint. och det är så himla varmt varenda dag nu! man dör lite i skoluniformen men härligt är det.
nej nu måste jag fortsätta med mitt plugg. bara att köttaaaaaa! imorgon kör vi på morgonpromenad - backträning så det sjunger om det, ni ska bara se topparna och dalarna här! och efter det köttar vi armar i gymmet! HÄRLIGT att känna att man lever.
ni är guld värda där hemma, hoppas ni vet det för jag saknar er. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0