i’m just a dreamer

hej på er! det var ett tag sedan nu men allt händer så fort och det känns som tiden bara går. just nu kom jag tillbaka från chambers efter tre rätters middag igen. så himla gott - älskar chambers med familjen och bara njuta. det var egentligen fit for X-mas ikväll men vi satsade på middag istället och tränade innan. sjukt skönt. ÅH! kom på nu att jag har tvätt i torkaren.. då måste jag gå o hämta det också.. hm.. just nu mår jag så himla bra. allt är bra och fint på alla sätt och vis, jag är lite i ett studymood tonight! it's just 36 days left until i'm on my flight back home <3
just nu ser jag ut så. i helgen var det superfint väder och vi låg ute hela lördagen vid poolen och njöt. sjukt härligt, sedan har temperaturen hållt i sig och varit uppåt 28 grader och soligt under dagarna men på kvällarna har det dragit in regn. tydligen så ska vi räkna med en strom och så här nu, en stor storm sa mr frawley. läskigt.
jag har min IP - industry placement - klaaaaaaaaar! jag hade en intervju med Grand HYATT Melbourne och jag fick den! överlycklig tjej! career developement är stolt också! åh, åh, åh. Melbourne i APRIL!

ikväll är det src meeting as well. ska prova ut våra skolhoodies, man måste faktiskt ha en hoodie från blue mountains om man går här. så enkelt är det ju bara. jaa, jag som skulle plugga nu innan src meeting, jag får ta det efter. jag älskar livet här just nu. jag tror jag kommer fixa det här. varför skulle jag inte. bara att sätta igång med allt ordentligt nu och verkligen vara i studymood all the time. det är lite svårt när man faktiskt bor på skolan men det kommer jag fixa. har redan skrivit massor på min rapport för tourism theories and practice. den är redan för lång och jag är inte klar än, men bättre att ha för mycket än för lite. bara att börja skriva ordentligt på min rapport i introduction to event management också! öva för presentationen i tourism nästa vecka och börja öva på intervju grejor inför IP!! GO GO GO! vecka 10 (skolvecka 10) har jag examweek för front of house! hoppas allt går bra! jag gör mitt bästa.
nae, fixa lite. gå på src meeting, plugga och kanske vara med familjen eller per lite! sjukt bra kväll. justdet, imorgon åker vi till sydney med eventklassen för att checka out något event, typ. jag har inte jättestor koll men det blir bra! gotta love life!
saknar er där hemma såklart, men 36 dagar kvaaaaaaar! go go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0