anteckningar,plugga,läsa,skriva + äpple!

heeeej! shit vad aktiv jag är!! men det är lättare att kommunicera såhär! men ni får ju gärna ställa frågor om ni har några i kommentarsfältet så jag vet vad ni vill veta!
just nu sitter jag ensam i mitt rum och njuter av musik och ska alldeles strax plugga! det behövs. men det är rätt befriande att sitta i sitt rum utan uniform och njuta lite. shob gick för typ 50 minuter sedan till sin practical, dany är halvsjuk och sebas är på sitt shift nu också. min rummis är jättekonstig. ena dagen är hon supertrevlig och nästa bara helt random.. men idag käkade vi lunch ihop och hon var helt okej.. men men.
idag har vi haft shity weather kan man säga. det va varmt på morgonen och fint sedan började det blåsa och det blåste massa fog och det såg helt konstigt ut. sedan under vår klass, IP101, industry placement med Ms Howe så började det hagla stora isbollar samtidigt som det åskade lite. väääääldigt konstigt! men det är skönt det med ibland!
jag ville bara uppdatera er lite där hemma. nu ska jag sätta mig in i min EVT101 kurs, introduction to event management. den är intressant. bara att ta sig igenom sidorna! föra över tankarna till datorn och markera med gult över det som är extra viktigt.
här kommer lite bilder som jag tog nyss, så får ni se hur excalterad jag är över plugget!
pussochkramfrånaussie!

Kommentarer
Postat av: Pappa HAHA

Jaaaa du är inte lite knäpp, ta lite fler bilder på dej själv i uniformen gärna helbild. Äppel, päppel, päron???? Är det du det?

Kul med åska HAHAHA, låg du under täcket då?



Pappa

2011-10-26 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0