expo

hej på er! nu är jag allt flitig men jag har massor att berätta. eller massor men jag har en del och just nu känns livet bra igen! det går i vågor men jag gillar livet här. när vi kom tillbaka till skolan idag efter vår expo i sydney utbrister jag "we're home!!" vilket säger mycket, vi är hemma, det här mitt hem och det känns som hemma. idag har vi haft över 30 grader här och det är sjukt varmt, det har också varit/är en bushfire här i närheten i katoomba vilket nyheterna handlar om och det har figurerat massor av firetrucks och helikoptrar i området. men i veckan ska det regna vilket kan vara bra, även om det är tråkigt men som svensk tycker man ju om lite förändringar i vädret.
nu väntar jag på fit for X-mas som drar igång om 20 minuter. sedan ska jag föra över anteckningar från papper till dator, prata med dany som har massor att meddela och sedan sova. imorgon har jag typ inget, vilket är jätteskönt. bara en lektion på eftermiddagen IP101 vilket innebär förberedelse inför vår industry placement. idag på expon i sydney fick vi träffa massor olika hotell/event kedjor och networka med dem. sjukt kul. jag tor jag vet var jag vill på min placement nu. Hyatt Hotel i Melbourne! är sjukt fast, vi får se hur det går med det. jag hoppas i alla fall att det kommer gå vägen.
nu ska ni få se en bild på en trött nico i uniform! här kommer den:
ja - det är det bästa hittills. nu så ska jag faktiskt byta om. sitter i trosor och sportbh, min rummis kom nyss in och blev lite chockad, sedan kom shob och sebastian och jaa, jag insåg att det är nog dags att ta på sig kläder. idag är en bra dag! förlåt för att jag inte svarar ordentligt på fb men vi har fullt upp, eller jag har fullt upp och har inte riktigt tid med fb, så nu vet ni det. ni är saknade.
love u all! let's kick it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0