i’m glad you came!

då var det typ en vecka sen jag skrev - det går i perioder!
det har väll inte hänt så jättemycket. försöker bara skriva lite inlägg då och då. i helgen som var hade vi det bara bra, jag tog ikapp lite sömn, vi hade eventet för Sala Baï i torsdags och det var fett kul! åh, åh, åh! i fredags jobbade vi igen i practical, helgen var bara jättebra och i söndags var vi på chokladworksop i leura på Josophan's som är en känd chokladbutik osv. vi fick lära oss om hur det går från bean till bar och testa choklad och köpa choklad och få discount! mums!
idag har jag haft lektioner hela dagen, så är mina måndagar, imorgon har jag bara en lektion på eftermiddagen så det känns bra. imorgon, mer? jaa inte så mycket. jag ska plugga som vanligt men jag njuter av livet nu väldigt mycket! just nu sitter min ryska rumskompis och SKRIKER på skype - jag får ryck! men men, shit happens. efter jul bor jag förhoppningsvis ihop med shob och det kommer vara awesome! såg precis massa julbilder från sverige och jag saknart - tro det eller ej.
just det, en rolig sak som hänt är att efter vår expo förra veckan ringde Grand Hyatt Melbourne upp mig och bad om intervju osv för min placement i apil - jag är lycklig och hoppas på det bästa. ett femstjärnigt hotell i Melbourne som anordnar mycket med banquetter osv, vilket är det jag vill göra. career developement är glada för min skull så nu väntar jag bara spänt på ännu ett samtal.
NU har jag bråttom - fit for X-mas! go go go! vi hörs antagligen imorgon. love u all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0