let’s kick it!

hej på er. ni som läser någon gång ibland eftersom jag aldrig uppdaterar!
livet här nere är galet. ena dagen är allt superbra och andra dagen vill jag inget hellre än att åka hem, men idag är en superbra dag, eller det har varit en bra dag eftersom klockan är 20.02 för tillfället och det är fit for X-mas snart. tänkte bara ta mig tiden att skriva ett blogginlägg så ni kan få lite bra måndagsläsning. måndagar är sjuka för mig. börjar med klass klockan 8 am och slutar med klass runt 7.30/8 pm. men jag gillart. sista lektionen är den bästa. TSM101 - like it! vår lecturer är superbra och allt känns som att man flyter på moln när man går där ifrån. imorgon har jag min "lediga" dag - när jag inte har några lektioner. MEN jag ska plugga hela dagen och verkligen börja sätta mig in i uppgifter nu. superviktigt. jag har redan börjat med vissa men nu känner jag att jag fasen får köra på lite.
helgen som var var helt crazy! schoolparty på fredagen som spårade lite, herregud vilken shotkväll. lördag morgon var det dags att bege sig till soliga sydney för CRAVE festival, en underbar dag med underbara Shob. hem på kvällen för att mysa med Dany och sedan i säng för att njuta/plugga på söndagen i solen och runt 25 grader. hela veckan ska nog bli bra väder så suck on that sweden!
men nu måste jag rusa, har inte tid med bilder för jag tänkte värma upp innan kvällsträning, har redan kört ett bröstpass på morgonen. får ju försöka liksom.
saknar er där hemma - men det vet ni. love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0