pluggpluggplugg

hej på er där hemma! nu försöker jag verkligen att uppdatera så fort jag känner att jag har tid - vilket har blivit rätt bra nu den senaste veckan. dock känner jag mig upptagen hela tiden. det finns alltid folk att umgås med, plugga med, prata med, gråta med osv. dessutom känner jag att jag måste plugga hela hela hela tiden även att jag inte har due date förän om 4 veckor.. det är det här fenomenet med att aldrig räcka till, jag känner att jag inte är tillräcklig, kan tillräckligt, gör tillräckligt, ingen tro i mig själv - hur sjukt det än låter så är det så. tack för att jag går hos psykologen en gång i veckan och pratar. hon är riktigt bra. fredagar blir extremt bra bara av tanken att hon tar sig tid en timma för mig!
ja, helgen passerar sjukt fort här, allt passerar sjukt fort. dock är det lite jobbigt att bo PÅ skolan eftersom man känner att man aldrig kommer hem och bara kan vara. vara ifred, vara med kompisar eller familjen. här är det alltid något eller någon, visst är det kul men jag behöver få vara ensam och riktigt ensam ibland men det kan räcka med 20 minuter för sedan känner man sig som världens mest ensamma människa.
jag ville bara uppdatera er på livet här. vi har haft en hel vecka med bara sol, lite vind och uppåt 30 grader när solen är framme, i skuggan kan det fortfarande vara kyligt men oj så härligt och det är enbart vår! just nu sitter jag inne i mitt rum bara för att jag ska plugga - men min knäppa rummis spelar musik och hon är så extremt jobbig. imorgon ska vi på expo i sydney och så, det ska bli kul. som sagt, jag saknar er där hemma trots att jag lever livet med min familj här nere. nu är det dags att ta tag i studierna.
pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0