upp och ner

hej på er! ja, jag känner en liten längtan efter att kommunicera med er på något sätt för jag vet inte riktigt vad som händer med mig idag. hela dagen har varit upp och ner kan man säga. ena sekunden är allt bra och jag tror att jag fixar det och andra sekunden vill jag inget hellre än att ge upp och skita i skolan för att jag tror att jag gör fel på uppgifter och så vidare. visst, vi är i vecka 4 på skolanutav 12 veckor och det kanske inte är så konstigt att man känner sig lite vilsen och inte vet var man ska börja och hur man ska göra men jag börjar få panik eftersom det bara är 8 veckor kvar!
alla mina vänner, eller inte alla men många läser ju hotel och har practical hela veckan lång vilket innebär start vid 8 am och slut vid 8.30 pm. vilket i sin tur leder till att vi aldrig ses typ. jag saknar dem. dessutom har de massa att göra, jag förstår inte. jag borde fixa det lätt men det gör jag ju inte.. va fan! just nu vill jag ge upp, vända om och skita i allt. jag saknar er där hemma - det vet ni. men nu är det väl bara att suck it up, för även om det är tufft nu så är det också skitkul! men jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen. jag är så van vid kunskapsstuket på allt, ara be om hjälp när du behöver det osv. men här är ju lärarna här under lektion och sen försvinner de typ, säkerligen in på lärarrummen eller vad man ska säga. men ändå. dessutom eftersom att ingen av mina vänner läser event så blir det mer ensamt på den fronten.
just nu sitter jag och väntar på Shob som ska komma över. vi ska bara vara och prata. saknar henne massor när hon är i practical hela tiden. jag är astrött idag, kan bero på att det är en "dålig dag". imorse tog jag en pw, gick till gymmet, käkade frukost och njöt av morgonen. vidare för att plugga och äta osv, sedan nu har jag taigt en dusch efter att ha tränat med de andra för fit for X-mas. det är superkul!
annars? inte så mycket. i helgen ska jag bara ta det lugnt, försöka landa och förhoppningsvis plugga för då har jag nog fått svar på frågor. det hoppas jag iallafall!
jag tänkte lägga upp lite bilder. även att det tar 100 år för internet är supersegt, hejja australien! och idag la min free zone av också så jag kan inte komma åt fb på datorn. kul. kul. lite bilder var det ju ja!
nae - det är så segt så jag lägger upp bilder någon dag när jag har tillgång till free zone!
tänker på er där hemma. saknar er. älskar er.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

WE LOOOOOVE YOU <3

2011-10-21 @ 22:07:56
URL: http://nathalieochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0