1,5 week to go!!

Hej där hemma! Ja, nu är det en och en halv vecka lite mindre tillochmed innan jag börjar jobba! TACK för det säger jag! Jag får panik lite nu och då måste jag säga om pengar och hyran.. Shit! Så ja.. Jag intalar mig själv att det löser sig, det måste lösa sig! Panik...


Annars, ja. Min adress numer är: Nicoline Karlsson
607/233 Collins Street
Melbourne VIC 3000
Australia

Där är nya adressen! Idag ska jag (klockan är 10.30) men tänkte ta en powerwalk nu på förmiddagen! Sedan hem och ta ett bad och efter det tänkte jag att jag skulle gå till biblioteket och sätta mig ett tag. Få lite miljöombyte! Dessutom koppla upp mig på deras wifi och njuta!

Annars vet jag inte. Har pratat med mamma och pappa mycket nu under tiden som jag inte jobbat men tror det kommer ändra sig när jag väl börjar. Men även om vi pratar ofta och jag säger hur mycket ni betyder och att ni är bäst så kan jag inte förklara det tillräckligt bra. För just nu, eller alltid har ni varit där och speciellt sen jag flyttade till australien. Som sagt, ni är bäst och jag kan inte förklara nog bra hur mycket ni betyder för mig! TACK.

Där jag bor nu har jag det bra. Jag har mitt utrymme och han jag bor med är supertrevlig och social vilket jag tycker är skönt. Så allt är bra. Just nu vill jag bara börja jobba och tjäna pengar så jag slutar att oroa mig!

Utsikten från lägenheten under kvällstid!
Dessutom, mormor - var har du tagit vägen? Inga kommentarer? Vad har du för dig?

Puss


Kommentarer
Postat av: Mormor

Förlåt att jag inte har hört av mej. Jag har haft lite mycket sista tiden. Allt är bra. Jag lever länge på att jag fick se dej när vi pratade sist.

Puss o kram/Mormor

2012-04-26 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0