bilder

hej på er! jag har ju tänkt i typ tre dagar att jag skulle postat ett inlägg med typ bara bilder till er. har förberett det på telefonen och allt men telefonen vägrade att ladda upp det. så nu har jag tänk att jag gör inlägget på datorn istället. vilket är lite bättre.
lägenheten har jag haft för mig själv hela helgen. vilket var supersoft. från fredag morgon till söndag lunch. svin nice skulle jag säga. i fredags så lunchade jag som sagt med shobhna. supertrevligt och mysigt. vi vandrade runt i stan och uträttade ärenden. sedan hade jag och susn girls night in med allt vad det innebär. igår (lördag) hände inte jättemycket. jag tog det lugnt hela dagen på grund av sömnbrist från fredagskvällen. idag vaknade jag till vid halv tio. satte igång en tvättmaskin och sedan på med träningskläder. drog på en pw runt yarra river och sedan hem för frukost. vid halv ett mötte jag upp susn vid flinder station för en löprunda. dock blev den lite kortare. typ 3,5 km. efter det gick vi hem till susn och körde mage i gymmet. sedan vandrade jag hem och värmde resterna från fredagsmiddagen och kokade ris. MUMSFILLIBABBA! nu vet jag inte riktigt vad som händer. kanske ska ta mig en sväng bort till shobhna när jag har duschat osv.
här kommer bilder!
image description
utsikten från yarra river mot CROWN hotel
image description
utsiken från yarra river kvällstid
image description
löprunda
image description
på bryggan vid yarra river. MELBOURNE
image description
matlagning en fredagskväll
image description
let's do the city
melbourne dagtid
utmed Flinder St
uppåt Russel St
Flinder St
Hoppas ni njuter av bilderna!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Häftiga bilder riktigt fina mer sånt så kommer vi över direkt, det verkar vara en fin stad i alla fall enligt dom bilder du visar.

2012-04-30 @ 06:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0