commendation letter

hej där hemma i stugorna! här händer inte speciellt mycket. sitter på biblioteket för tillfället. känner mig hemma här. eller jag känner mig avslappnad och bara det faktum att jag är i stad där ingen känner mig känns lite spännande och ny. dock väldigt skönt då man bara kan smälta in, vara en i mängden och inte ha så mycket att tänka på.
idag är det exakt en vecka innan jag sitter på orientation grand hyatt - extremt skönt! en vecka - en vecka! sen kör vi. hoppas jag! jaaaa, jag vill bara börja jobba nu! vara upptagen helatiden och nästan klaga över att jag inte har någon tid över. det är så jag vill ha det. då man måste kämpa för att hitta tid till att göra andra saker än att äta, jobba, sova och träna. ska bli så sjuktligt skönt så jag kan knappt förklara! yaaaaay!
men nu till den saken som det här inlägget går ut på. idag fick jag mail från student services (skolan) och där står det att när de hade exam board efter term 1 2012 så beslutades det att jag skulle få ett commendation letter för min starka akademiska prestation - vilket jag absolut inte förväntade mig efter denna termin då jag inte presterat jättebra enligt mig själv. men tydligen så gick det denna termin med. HEJJA! det gjorde min dag lite. TACK!

jaha, nu närmar sig klockan halv tre. jag tror att jag ska gå hemmåt och laga lite mat kanske. borde göra det. få lite lunch i magen. det är bra.
tänkte bara uppdatera er på läget så att säga. jag är lite lycklig nu och snart börjar jag jobba och det ska bli superkul! ska försöka fortsätta ta bilder så ni får se mer av melbourne och mitt liv här istället för att bara läsa om det.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var roligt att du fick lovord för din starka akademiska prestation från skolans styrelse.

Men jag är inte förvånad med ditt prestationskrav som vi har pratat så mycket om.

GRATTIS gumman.

Kram PAPPA o MAMMA.

2012-04-30 @ 06:51:00
Postat av: Mormor

Du ska bara veta hur glad jag är för din del. Du är jätteduktig Nicoline.

Många Grattis från Mormor. Puss o kram

2012-04-30 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0