godnatt jord

Som sagt - nu ska jag sova efter en bra dag. Har kollat på serier, film och tv. Skypat med pappa hela två gånger. Jag har också hunnit med affären (när jag säger affären tänker jag på affären hemma i skärblacka, ica - DET är affären) jag har också hunnit med att äta, lagade proteinfyllda pannkakor till middag, riskakor och frukt. Dessutom har jag tränat till på köpet!

Jag har också pratat med killen/mannen som hyr ut ett rum som jag vill ha - och förhoppningsvis får jag det. Jag får reda på det imorgon! Ah! Japp japp! Skulle vara sjukt skönt! Annars händer inte så mycket! Jo, men just det!! Jag har ju skypat med LISA idag! Hundra år sedan men ändå känns det som att vi pratade igår. Det är det bästa jag vet, det är därför hon är så bra och most important - bästa vän! Du är saknad! I höst har vi känt varandra i 10 år också. Oj vad tiden går fort och det är också första gången under dessa år som vi inte går på samma skola! <3

Men, nu ska jag sova för det väntar en dag imorgon också! Hoppas att ni har det bra - ni är saknade och älskade. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min sköna böna vad Du är vacker ;)

2012-04-19 @ 21:03:57
Postat av: Pappa

Du tar så knäppa bilder ha det bra.

Kram Pappa

2012-04-20 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0