lunchdate och movienight!

Hej på er! Idag började jag min dag med sovmorgon till 9, jag kan verkligen inte sova längre än till nio. Vaknar oftast till vid halvåtta men inser att jag kan sova lite till innan jag tar tag i dagen! Japp, så sen var det dags för en powerwalk på en mil ungefär, OM runkeeper appen fungerar som den ska! Kom hem och käkade frukost och tittade på private practice! Efter dusch och allt så ringde shobhna så vi möttes utanför min port så gick vi och luncha! Pratade om ALLT som vi missat på en vecka, inser att vi saknat varandra väldigt mycket! Haha!

Sen gick vi och fixade saker som en donut till hennes hår och till posten för att jag var tvungen att posta en sak som har med gamla lägenheten att göra. Sedan hörde susn av sig så vi ska ha lite movienight ikväll. Vi ska käka och kolla film hemma hos mig. Sjukt skönt att ha sitt eget kan jag säga. Även om det inte är mitt så delar jag inte med vänner utan med någon som jag inte känner sen innan vilket är skönt!

Har somsagt strosat omkring i innerstan av Melbourne idag. Tänkte gått till biblioteket men tror att jag skippar det idag. Kanske går dit imorgon. Ska iallafall ut på en löprunda här senare. Typ runt sex. Då är luften frisk och det är mindre människor samt man får en bra avslutning på kvällen! Dessutom har jag hittat motivation igen! Men inte inne på gymmet utan nu ute, powerwalks på morgonen och löprunda på kvällen. Sjukt skönt. Om en vecka börjar jag att jobba och det ska bli skitkul.

Men nu ska jag titta på lite mer private practice innan jag ger mig ut på kvällslöpningen. Tror det får bli lite lägre ikväll än igår!

Ta hand om er! Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Unge nu mår Du verkligen bra märker jag / kram mamma

2012-04-27 @ 11:25:54
Postat av: Mormor

Kul att höra ifrån dej. Det låter toppen.

Puss och kram från Mormor

2012-04-27 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0