supafest

heeeeeeeej - alltså SHIT vilken dag igår. helt O-T-R-O-L-I-G-T!!!
Jag börjar från början så ni hänger med i svängarna! Jag hoppas att alla vet vem CHRIS BROWN är. om ni inte vet det är han en världskänd R'n'B artist med extremt bra musik. vill ni veta mera om vem CHRIS BROWN är så tycker jag att ni googlar honom.
först ut, Susn, min vän från Norge skriver till mig på facebook att hon under fredagskvällen råkade hamna på samma klubb som chris brown och hans crew. Därefter säger hon att han ska spela på festivalen supafest på lördag (igår alltså). Sedan går jag ner till gymmet och ska träna och så ringer Susn upp mig. Frågar om jag vill gå med på den här festivalen då chris browns tour manager har ringt upp Susn och frågat om hon vill komma och att hon kan ta med en kompis om hon vill. Självklart så svarar Susn ja, och jag med för den delen. Därefter möts vi upp i stan, tar tåget till Kensingtong och går till festivalen. Vi kommer dit, går till båset med tickets och hämtar ut våra biljetter, inträden, VIP band osv. Vi går in och hör att T-Pain spelar. Sjukt nice. Senare så chillar vi med alla människor och Går till stängslet för att komma backstage som tour managern sa till Susn. Där blir vi dock stoppade och Susn smsar tour managern. Han kommer, har förberett ARTIST band till oss och sätter dem runt handlederna också tillsammans med 3 andra band. Där står vi nu. 1 meter ifrån scenen och har tillgång till allt backstage! vi går och köper mer drick och njuter av att slippa trängas med människor och kunna ha våra saker ifred så som jacka och väska och kunna lägga oss ifrån det eftersom det bara är vi samt alla managers och vakter i detta område. sedan ska chris brown uppträda! NICE!!! där står vi - 1 meter i från scenen och NJUTER rakt igenom hela hans uppträdande! ni kan inte förstå hur sjukt det är! sen när han är färdig drar hans tour manager med oss bak till deras område där de har alla saker. vi chillar lite med tour managern TC, och snackar. han frågar om vi ska ut och vad planen är samt om vi vill ha skjutss tillbaka till stan. så där 2 minuter senare hoppar vi in i en av bilarna ur chris browns crew och in till stan kom vi. väl där säger tour managern att han är helt slut och ska kolla på film och sova då de ska flyga ut tidigt imorgon (idag). han frågar om vi ska ut och om vi vill så sätter han upp oss på guest list, vi säger att vi inte vet riktigt men i fall att så skulle det va nice. Så där och då, några minuter senare säger vi hejdå och tackar för kvällen. HELT SINNESSJUK KVÄLL! JAG KAN INTE BESKRIVA HUR OTROLIGT DET ÄR. CHRIS BROWN. bara för att så bjuder jag på ett collage av bilder från igår!



sådär slutade min kväll igår!

behöver jag säga mer än att jag njuter av livet.
Sedan tänkte jag säga att det typ är klart med lägenheten på Collins St - sjukt nice. dock lite dyrt. & idag när jag kikade in på hemsidan hittade jag en sjukt nice lägenhet med ALLT för $750 i månaden och då ingår ALLT! det ligger typ en kvart ifrån mitt jobb och det är i CBD - därför tror jag att jag hellre bor där då det inte är lika mycket i månaden som detta är. och eftersom inget är klart än så länge med den på Collins St så känns detta mer lockande då det finns gym, internet och allt annat extra! Känns otroligt.
tänkte bara uppdatera er!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaaa du Nico du är underbar du, hoppas det går vägen med det nya rummet håller tummarna. KRAM P o M

2012-04-22 @ 12:31:56
Postat av: Amanda

Taaaack för kommentaren där nico på min lilla sång! Hehe :D glad ja bliiir!! Verkar som du lever borta i Sidney, am i right? Hoppas allt är primaprima men de verkar det ju verkligen som :) enjoy the time!! ! :)

2012-04-23 @ 14:52:00
URL: http://amandaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0