I need another story - something to get off my chest - my life is kind of boring

hejhej hemskt mycket hej
 
ja, just nu är mitt liv inte så superintresant kan jag väl inte påstå för er. mitt exam är över,skolan är över och jag är sjukt över den här terminen nu. igår däckade jag direkt efter lunch och sov till klockan 15. sen vaknade jag och kommer knappt ihåg vad jag gjorde, kollade film, sa hej då till dany och sebastian som nu idag (söndag) flyger hem, dany till Mexico, Cancun och sebastian till Sverige, Stockholm/Gotland. iallafall så chillade vi lite igår då, shob åkte till sydney senare på kvällen för att varva ner och tänka typ, jag var med holly, alex, cliff och harry och vi åkte till sublime point där andra människor från skolan var och vi tog det mest lugnt. skön kväll. vi kom hem och jag kollade klart på filmen jag såg, sen somnade jag gott i vetskap om att jag skulle vakna till söndag och det är officially 3 dagar innan jag åker hem, innan jag är på flygplatsen, innan jag sätter mig på flygplanet och har en sprindande känsla av lugn, längtan och happiness som inte går att stoppa. 
 
idag ska jag ta tag i tvätten, det är inte mycket men tänkte försöka "skona" min mammi från det värsta iallafall (haha). när jag kommer hem vet jag att en överraskning väntar men jag vet inte vad och det stör mig något enormt. gud!!!! men iallafall, från och med onsdag så tar jag ur mitt australiensiska sim kort och det är då mitt svenska sim kort och nummer som gäller så ni vet, i fall ni inte vet så är numret +46 702 570 692 så från och med den 12 december kommer jag finnas kontaktbar på det nummret. 
 
idag har jag inte gjort så supermycket, vaknade och låg kvar i sängen en stund, gick ut och la mig på gräset och solen brände verkligen, sedan gick jag till poolen ett tag och sen kände jag små regndroppar och beslutade att det var dags att söka skydd så sagt och gjort. sen en minut efter det smsade alex att hon och holly hade gjort pannkakor och att det serverades i café till oss! MUMS! sen gick jag till mitt rum efter vi gjort iordning efter oss och nu är jag här, tar det lugnt, hör åskan utan för dörren och ser regnet falla! 
 
nahä ni! vad ska man ta och göra? kanse dra av ett pass i gymmet? vem vet, axlar står på schemat, också lite cario kanske skulle vara behövligt men vi får se hur det går! 
 
iallafall så önskningar för jul:
- one tree hill season 9
- almanacka? (kanske, väldigt specifikt, vad för almanacka dock) 
- kläder (som jag sett på internet)
 
sen vet jag inte mer, har inte hunnit tänka så mycket på det faktiskt...
 
kan inte vänta tills jag får åka hem hörrni!!!!!! 
 
WHERE I LIVE - SO TO SAY! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

SNART SNART SNART
Roligt att du tänker på att din gamla mamma inte ska få för mycket tvätt ha ha ha
Inte många dagar kvar nu .........
Älskar DIG / mamma å pappa

2012-12-09 @ 09:17:09
Postat av: Mormor

Älskade Nicoline. Du är fantastisk. Nu är det inte många dagar tills vi ses.
Mycket välkommen hem.

Många pussar o kramar/ Mormor

2012-12-09 @ 10:57:54
Postat av: Lilla nelly

åh bara ynka 4dagar kvar! jippi.. då ses vi älskade kusin vitamin. sitter med tåren i ögat och tänker på hur mycket jag ska krama dig
pussar

2012-12-09 @ 12:10:00
Postat av: Pappa

Jaha du lillskiten kläder som du sett på internet du är rolig du har du provat dom på datorn då????
Vi får ta det när du kommer hem antar jag, ha en skön resa hem o ett par sköna dagar på Bondi stranden o HÄLSA Becka från oss.

P o M

2012-12-09 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0