blue mountains saturday

hej på er där hemma! här är det redan lördag, som sagt så springer dagarna nästan förbi och fortare kommer det antagligen att gå i och med att nästan alla är tillbaka imorgon och skolan börjar på måndag! när skolan väl är igång kommer allt gå jättefort tror jag, som alltid. just nu sitter jag här med lite panik för den här terminen men hoppas på att allt kommer gå bra, så fort man är inne i det så kommer det nog gå bra, jag har ju levt upp till mina förväntingar på mig själv hittills iallafall.
igår var det bbq här på skolan vilket var riktigt gott, dock kunde inte jag njuta fullt ut utav det eftersom jag, diego, oat och cole bland andra skulle hjälpa till under middagen. men det var värt det efteråt då vi hade över av desserten och alltså frossade vi lite i det!
just nu sitter jag i mitt rum och tar det lugnt, har bäddat och även tränat idag. ska nog tvätta lite senare ikväll och även försöka kolla upp det här med betalningen till skolan så att säga. nya kidsen verkar intressanta och det kommer nog bli en rolig termin det här! Detta var mest för att ge er en uppdate där hemma. nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och njuta av att one tree hill säsong 9 är ute och uppe på webben så jag ska kika på det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0