det handlar om mig det handlar om dig..

hallå i stugorna, jag hoppas att ni har det bra där hemma mitt i sommarvärmen. här blir det nästan bara kallare för varje dag. hm.. men sommaren kommer tillbaka så jag hoppas på värmen från och med sen september! ja, vad hände mer igår efter mitt inlägg? Rami (manager/supervisor, jag vet inte vilket) från roomservice ringde mig på eftermiddagen och undrade om jag kunde jobba på torsdag vid 18.00. Jag jobbar redan på torsdag i CK men går ett morgon pass och börjar vid 08.00 så det borde vara lugnt. så jag går dubbelt på torsdag (oj, imorgon) men det kommer gå bra. det innebär ju mer timmar för mig så jag får väll försöka se det positivt (eller försöka är ju bara att understryka för jag tycker det är kul ju). men iallafall.

sen kom Rose över och vi hade en sjukt slapp eftermiddag med film, te och vindruvor. mumsigt. sedan runt 18 snåret så ringde Shobhna till mig och då fick jag veta att Harry är i Melb. så vi möttes upp vid 21 snåret och det var ett kärt återseende kan jag gott säga. åh. vad härligt. BM reunion! och jag, även fast jag ääääääääälskar praktiken så äääälskar jag också skolan även om det är sinnessjukt intensivt och du bara vill flytta så långt bort som möjligt vissa gånger..

Sedan nu sitter jag också och försöker reda ut min ekonomiska sits och inser att det kommer lösa sig. jag måste bara tro lite på mig själv samt min fina familj. hörrni, vad skulle jag göra utan er? dessa månader hade jag verkligen inte överlevt om det inte varit för er kan jag säga. ni är så underbara och även om jag säger det allt som oftast och ni är vana vid det nu så är ni dem viktigaste jag har och jag önskar alla hade en sån familj som jag har för om jag inte hade det skulle jag vara avundsjuk, iallafall en gnutta. så det så. så än en gång, TACK för att ni är världens bästa familj och alltid stöttar mig hur illa det än är i min tanke. TACK

så vad mer? ja, den ekonomiska situationen är ju mest bara nu under detta år. jag har försökt sluta tänka på sista året då det kommer lösa sig iallafall. på ett eller annat sätt som pappa säger. eller hur.

puss


Kommentarer
Postat av: pappa

Självklart kommer det att lösa sig med sista terminen också, kul att du också börjar inse det, tag hand om dig nu och jobba inte FÖR MYCKET kroppen behöver också vila. Snygg födelsedagspresent du köpt GRATTIS igen.
P o M

Svar: jag har vila pappa och TACK för att ni alltid är där. ni är verkligen världens bästa familj. Ja, visst är den, och varm också! TACK finaste ni! N
annanicoline.blogg.se

2012-07-07 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0