mindre än 5 månader - den ni!

hej på er alla! nu var det ett tag sen men det har varit fullt upp. även om det inte har varit med jobb alla dagar. jag har umgåtts en del med vänner, jobbat och spenderat den övriga tiden i gymmet. det är så mina dagar ser ut. jag har också försökt mig på att logga in på min banksida men skit-swedbank vägrar ju att fungera och när jag skickar ett förklarande mail till dem angående min situation så får jag ett svar som jag inte ens kan förklara hur löjligt det var. måste varit ett stolpskott som svarade. kan knappt ha läst mitt mail..men men, det kan ju inte vara alldelse för svårt att få jobb på swedbank för vissa människor antar jag, iallafall inte dem som sitter med kundservice då..nu är ju verkligen inte alla människor som jobbar på swedbank såhär för jag har fått fantastisk hjälp från dem innan men just nu i denna situation så kokade jag över och det fungerar fortfarande inte så jag förstår inte vad problemet är. 
 
annars, ja, jag är stressad över många saker men idag har jag tagit tag i min e-legetimation och uppdaterat den så nu fungerar det så nu i dem kommande dagarna ska jag försöka mig på ny csn ansökan.. hejja. dock så jobbar jag extremt mycket nu denna vecka. detta är mitt schema: 
 
mon: 14.00 Event --> 17.00 RuCo (tills vi stänger, typ 01.00)
tue: 07.00 Event
wed: 11.00 Event --> 17.00 RuCo (tills vi stänger, typ senast 02.00 hoppas jag)
thurs: 07.00 Room Service --> 11.00 Event (har ingen sluttid där)
fri: 11.00 Event --> 17.00 Ruco (tills vi stänger, det är fredag så jag kommer nog gå hem runt 03.00 typ)
sat: 18.00 Event
sun: LEDIG
 
förstår ni hur utmattad jag kommer va? samtidigt som jag massor att stå i privat.. skjut mig.
 

ja, sen är det det här med skatten här borta i australien. jag har liksom inte den blekaste om hur man gör. så jag vet inte. tänkte fråga min rummis då jag får chansen. om hon kan hjälpa mig. annars får jag gå till human resources under veckan kanske och höra med dem om dem kan hjälpa mig eller fråga min manager. vi får se. i värsta fall så får jag fråga Collin som äger lägenheten. Ska även fråga Shob imorgon då vi ska ses. 
 
Men oj, nu måste jag gå hem och fixa mellis och sånt till jobbet då jag börjar jobba snart och måste äta ordenligt. 
 
Somsagt, ni har mitt schema för veckan och bli inte oroliga om ni inte hör något. för antagligen så är jag för utmattad för att prata. iallafall torsdag och fredag. men om jag överlever detta så är det ett mirakel.
 
och ja, mindre än 5 månader kvar innan jag står på svensk mark igen! 
 
PUSS ni är älskade 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0