winter, cold, no snow but rain..

hej på er allihopa, nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev och allt är verkligen blogg.se fel. deras app i iPhonen funkar ju verkligen inte. det står bara fel hela tiden så jag kan inte ens logga in. vilket är extreeeeeeeeemt irriterande och jag blir bara arg varenda gång jag försöker logga in på telefonen och det slutar med att jag nästan slänger iväg telefonen, fast det är ju inte riktigt dens fel.. men ja. så det är därför som jag är så extremt dålig på att uppdatera. här rinner tiden iväg snabbt kan jag säga. det säger bara svish! nu är det snart dags att söka nytt csn och förnya försäkran samt att boka flygbiljetter hem. det ni! inte helt fel va?

jaa, csn och allt sånt med alla dokument stressar mig till tusen men jag har mailat både kilroy och csn nu idag - äntligen (jag vet, egentligen så är jag bara sjukligt lat och inte orkar pallra mig iväg till biblioteket när jag är ledig som jag tänk göra i en veckas tid nu. men äntligen så) men jag tror att det lätt blir så när allt är så fantastiskt nära.

vad har hänt sedan sist då? ja, mycket kan vi väll börja med att säga. juni jobbade jag rätt mycket (hjälp det är redan juli) nu i juli som sagt är det väääääääääääldigt lugnt och jag jobbar runt 3 dagar/vecka vilket suger men det löser sig... hoppas jag. skickar ständigt sms till mamma och pappa om hur orolig jag är. men allt kommer lösa sig är deras enda svar och jag får väll helt enkelt lita på dem. augusti ser extremt upptagen ut då vi kommer vara väldigt upptagna och ha fullt upp i events. JAAA! annars, jag fyllde 20 för en vecka sen, exakt och då bjöd min hyresvärd ut mig och min nyfunna vän Rose (från holland) samt hans flickvän på middag till en italiensk restaurang. ÅH vad gott det var och vilket perfekt dag jag hade. underbara kollegor, underbar dag, underbara människor. sedan på torsdagen vankades det kalas igen då Susn hade planerat en heldag för oss. flippad kväll med andra ord måste jag säga. jag somnade inte föräns på fredagsmorgon kan jag säga så att hela fredagen var ett stort virrvarr där jag låg ner i soffan hela dagen.

sen har det inte hänt så mycket. jag har insett hur otroligt mycket kan förändras mellan vänner och det är helt sjukt.. så ja. rör enbart vännerna här borta och inte i en positiv klang men som sagt jag inser mer och mer vilka som är mina riktigt vänner samt vad som är viktigt i livet och hur lyckligt lottad jag är med så fantastiska vänner som jag har hemma. ni är verkligen bäst.

det är mest så det ser ut för tillfället. nu jobbar jag torsdag, fredag, lördag och sen får vi se.

hoppas att allt är bra där hemma. nu är det bara 5 månader kvar tills vi ses, fatta vad lite tid egentligen. massor av kärlek och ni är verkligen underbara som alltid finns där och ställer upp för mig, hur illa jag än tror att det är.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är helt underbar Nicoline.Jag tänker på dej varje dag

Puss o kram från
Mormor

Svar: Mormor, du är så gullig. Tänker på er allt som oftas också och som sagt. Snart är jag hemma! <3
annanicoline.blogg.se

2012-07-03 @ 08:28:17
Postat av: Mamma

Åh min älskade Unge

Svar: utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort <3
annanicoline.blogg.se

2012-07-03 @ 14:26:42
Postat av: Nathalie

Älskade finaste syster <3

Du är värd sååå mycket! Jag ser upp till dig (och inte bara för att du är lång ;) för du är en sån lysande stjärna! YOU ARE AMAZING!

Fatta vad kul vi kommer ha när du kommer hem och jag ser SÅÅÅÅÅ fram emot Australienresan våran 2014, FETT VÄRT!

BARA KÄRLEK <3

Svar: Lätt! Allt jag kan säga är: jag älskar dig var jag än befinner mig och vi äralltid nära <3
annanicoline.blogg.se

2012-07-03 @ 19:44:54
URL: http://nathalieochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0