Ledig lördag

Hej - väldigt länge sedan jag uppdaterade.. Igen. Ja, nu kan man verkligen säga att jag är upptagen. Jobbar mest hela tiden kan jag säga! Idag är jag ledig dock. Sjukt skönt måste jag säga! Är het slut. Igår hade vi en middag på jobbet och den var rätt enkel. Straight forward så inget speciellt. Men kom hem runt 00 så det var skönt ändå. Dock var jag tvungen att gå upp supertidigt för att möta upp Neha och ta emot nycklar från gamla lägenheten som jag lämnade på deras kontor idag. Eftersom hon flyger helt till indien idag så var vi tvungna att mötas upp tidigt. När jag väl hade nycklarna så tog jag tåget ut till epping.. 45 minuter senare var jag framme. Lämnade nycklar och skrev på ett papper om att JAG lämnat nycklar osv. Sen var det samma resa tillbaka hem igen.. Kom hem och somnade i två timmar. Trött tjej! Nu vet jag inte. Tänkte gå till gymmet och sen ta det lugnt. Kanske träffa Susn.. Jobbet ska ut ikväll dock men jag är verkligen HELT slut och behöver sömnen.. Jobbar imorgon vid 10 också så.. Vi får se..

Ta hand om er! Älskade ni!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är helt fantastiskt. Jag berömmer dej verkligen.

Många pussar och kramar från Mormor

2012-06-09 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0