11 dagar

hej. jag tänkte försöka hålla bloggandet uppe, lite iallafall. just nu sitter jag i en lektionssal och ska fortsätta på mina anteckningar inför final exams. om 11 dagar är jag färdig med första teoretiska delen i skolan eller de första 6 månaderna av min utbilding och det innebär att jag bara har 1 år kvar med studier för 1 år går till praktik! det ni. om 11 dagar är jag färdig och jag får börja fokusera enbart på mig själv och inte ha skola omkring mig 24/7.
imorse så skypade jag med både mamma och pappa, jag skypade med dem igår också. det är alltid lika skönt att prata med familjen, dem som förstår en till 100%, alltid skönt att bara höra era röster. för jag vet att det är långt kvar tills vi ses igen. men jag hoppas att tiden går fort, vilket jag vet att den kommer göra.
det blev den lilla uppdateringen, idag jobbar jag också från 2pm till 6pm, sedan har vi gruppmöte för vår marketing presentation samt att jag ska fortsätta med anteckningar till final exams. sedan är det måndag igen. ALLT går verkligen väldigt fort nu. den här veckan som kommer nu är sista veckan innan final exams. ahhh! nu kör vi känner jag.
jagsaknarmittblondahårplussolbränna!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad duktig du är att skriva. Det är det första jag

tittar på varje morron, om du har skrivit något nytt.

Många pussar och kramar från Mormor

Du är fantastisk.

2012-03-18 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0