det var för länge sen

hej där hemma mitt i våren! här går tiderna mot höst och vinter men på något sätt tycker jag att det ska bli lite skönt. få mysa i soffan med bra film, varma kläder och så. just nu är det mycket fokus på final exams. hela helgen är ägnad åt detta samt början av nästa vecka. för onsdag och torsdag nästa vecka är mina exams!
så, annars då? jag har börjat sakna alla er där hemma otroligt mycket nu. förra terminen denna tid visste jag att jag skulle flyga hem och få träffa er. nu dröjer det ytterligare 8 månader innan jag får träffa er. men den dagen då jag väl får se er kommer vara en av de lyckligaste dagarna. nu vill jag bara komma till melbourne. ha bättre internet uppkoppling och ladda upp massor av bilder från mitt liv i melbourne! åh vad jag ska uppdatera er, åh vad jag längtar. jag har som sagt mina mål och visioner för denna placement så det ska jag se till och fixa.
men oj, klockan är mycket och jag måste byta om. vi har middagsbokning i chambers, fine dining så förhoppningsvis blir det tre rätter ikväll eller liknande.
jag saknar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0