final exams!

okej - final exams imorgon (onsdag). hujeda mig! det finns inte så mycket att säga kan jag väll tillägga. det är som det är. försöker så gott jag kan. igår sov jag extremt dåligt, vaknade helatiden och var stressad. satt hela dagen med anteckningar och läste för mig själv. ont i magen konstant och inte blev det bättre av att jag åt. sedan wine club och direkt efter så hade vi accounting session med några andra elever och det känns okej, kanske.. sedan var jag så full av teori och läsning att jag beslutade mig för att gå till gymmet och pressa ur benen på cykeln under 30 minuter och oj vad svetten lackade! det blev lite kompensation för att "missade"/valde att inte gå på death camp i och med magont samt stress..
ja, just nu är klockan 10.10 här och jag sitter i sängen i pyjamasshorts och min nya hoodie och försöker plugga men har haft ett break på kanske 20 minuter för att huvudet är fullt.
efter lunch ska jag och alex gå igenom marketing tillsammans och sedan har vi någon slags föreläsning för IP101 innan vi går ut på praktik. så, igår bokade jag min flight till melbourne. så på måndag åker jag ner till sydney och stannar två nätter hos mina vänner och sedan flyger jag ut på onsdag vid 12.05 och är i melbourne runt 13.30 och sedan börjar en ny del av mitt liv. det ni.
jaha, men som sagt. jag är sjukt stressad över mina final exams och magen gör ont, ont, ont. USCH
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du SATSAR Du är STARK Du är Vår STJÄRNA (med stress och press och ont i magen). Lycka Nu Till med Din final exams vår Älskade NICO

2012-03-27 @ 13:27:02
Postat av: Pappa

Tjejen ta det lungt så du inte blir sjuk för det är det inte värt, du klarar det ändå, KRAM PAPPA.

2012-03-27 @ 19:19:56
Postat av: Mormor

Du är så duktig Nico. Du må tro att jag tänker på dej hela tiden. Allt kommer säkert att ordna sej. Var rädd om dej. Gunlis hälsar eftersom vi har varit till Ullared idag.



Många pussar och kramar från Mormor

2012-03-27 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0