genom spårvagnars land

hej på er!
jag har egentligen inte så mycket att uppdatera er på men än att nu är alla mina anteckningar inför mina final exams (tentor) klara och final exmas är kommande onsdag och torsdag! japp.. så nu är det bara att plugga, plugga, plugga! Idag fick vi reda på resultaten från vårt senaste accounting test och jag fick HD vilket är högsta! YEEEEEEEJ! kan säga att jag blev måttligt glad! så nu känner jag mig lite mer säker iallafall, men mitt P som jag fick på första provet kommer ändå att dra ner mig så jag kommer verkligen inte få mer än D i slutbetyg om jag lyckas på final exam!
annars, inte så mycket. fredag kväll här uppe i bergen och jag är sjukligt trött. ska ta mig ner till gymmet strax och köra skiten ur mig. även att jag inte är så sugen.. men det kan inte hjälpas. just nu försöker jag bara träna och hålla igång så att jag kan börja vägen mot mina mål när jag kommer till Melbourne! yaaaay! den här natten var sjukt konstig. först vaknade jag av att telefonen ringde långt borta någon stans och det var nathis i andra änden. hon fick restaurangen! ahhhhhhh! snacka om lycka. sedan var det dags igen runt halv tre. fire alarm och jag blir somvanligt dödsrädd och förstår inte vad som händer men bara att ta på sig något varmt och pallra sig ut. sedan tillbaka till sängen och jag som planerat träning i morse orkade inte upp utan steg upp närmare nio och till biblioteket!
sedan var det leaders lunch i chambers där vi fick ta del av tips och råd från människor inom denna industri som vi ska ut i! mycket intressant.
men, nahä. hit the gym!
ni är saknade!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hipp HURRA va jag blir glad och stolt över den superambisiösa STJÄRNA som föddes för snart 20 ÅR sedan. Som mamma rinner tårarna av lycka när man läser något sådant / kram min älskade Nico

2012-03-23 @ 10:52:01
Postat av: Mormor

Många många GRATTIS till dej. Du är jätteduktig.



Många kramar från Mormor

2012-03-23 @ 17:55:47
Postat av: Pappa

Jaa du gumman vad du har dålig självkännedom, förstod att det skulle gå bättre än vad du antydde men det var nog högre än vad jag trodde.

SÅ GRATTIS till det betyget.

PAPPA

2012-03-23 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0