please come home to me

ja, jag är lätt uttråkad och vill mer än gärna gå ner till gymmet och bara köra skiten ur axlarna för stunden men min hjärna säger "slutför anteckningarna inför final exams" vilket jag borde göra. jag är nu färdig med anteckningarna för bbc104 - marketing vilket jag känner mig nöjd med. nu tänkte jag börja med bbc102 - management & leadership och senare idag om jag har tid the101- cross cultural issues in hospitality & tourism SO HERE WE GO! jag ska fasen sätta dem här final exams/tentorna till 100% och bara njuta i 6 månader av att jag är bäst! det är ju som sagt mitt mål och en dag ska jag vara bäst. det är mycket att jobba emot men jag ska bli bäst. det var mitt mål innan jag kom hit och det är fortfarande mitt mål. jag måste bara påminna mig om det ibland!
en bra bit på väg är ju betygen jag fått denna termin på olika assessments/uppgifter vi har haft. om vi börjar med bbc102 management & leadership har jag fått D på vårt in class exam och HD på vår grupp rapport samt presentation! bbc103 business communication and technology har jag fått D på vår grupp presentation samt HD på vårt IT-exam och jag var top 4 i klassen! the101 cross cultural issues in tourism and hospitality har jag fått D på en grupp presenation vi hade och sedan har jag lämnat in en uppsats som jag inte vet än. i bbc104 marketing har vi inte fått några resultat än men jag tror att det gått bra och i bbc101 accounting har vi gjort två exams och på första gick det extremt dåligt fick bara P (lägsta) men vår lärare är extremt dålig och nu två veckor innan exams har de satt in en annan lärare som är extremt bra! tack. sedan gjorde vi ett till exams för två veckor sen som vi får reda på på måndag men jag tror jag gjorde bra där så hoppas på ett D iallafall! så förhoppningsvis kommer det gå bra!
ville bara meddela om mina prestationer denna termin. samt, för er som inte vet har jag ju jobbat under denna termin med på golf klubben här i Leura och det är väldigt lugnt jobb med bra pengar.
nu fick ni en uppdatering igen och justdet, jag ska bli bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0