this ain’t goodbye

hej där hemma. det har gått ungefär 1,5 dag sedan jag hade mitt sammanbrott. fortfarande känns det väll inte jättebra men det fungerar. klockan är 12.30 snart. jag ska nu börja (återigen) med mina anteckningar för mina final exams som äger rum den 27 och 28 mars. ahhh! jag är lite stressad över det men förhoppningsvis går det bra..
just nu saknar jag alla hemma väldigt mycket. väldigt mycket. kollar på bilder hemifrån och inser att våren är där. alla härliga bilder och jag kan nästan känna den otroligt friska luften som infinner sig när det skiftar från vinter till vår och jag kan känna avundsjuka för att jag inte får uppleva det. här börjar det bli höst och man känner det i luften. det kan vara riktigt rått på kvällarna och mörkret kommer mycket fortare nu då det blir kväll redan vid halv åtta. konstigt kan jag känna.
jag är dock otroligt taggad för melbourne och jobb där. får hoppas på det bästa och att jag också kan spara undan en hel del. ska verkligen bli väldigt skönt. tittar på bilder varje dag och inser att jag kommer bo där snart. Det känns skönt. att det också är för 6 månader är skönt så jag har en bas och sedan tillbaka till blue mountains i 3 månader och hem igen till jul. ni anar inte hur mycket jag saknar er alla.
måste bara skriva att jag är otroligt stolt över ebba som kom in på universitet i Kanada! GRATTIS igen. jag är väldigt lycklig för din skull!
Min underbara familj! <3
LYCKA!
Ibland måste jag påminna mig själv om vad jag faktiskt har åstadkommit.
ni är väldigt saknade iallafall.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhhh Nico. Bilden på oss (mamma, pappa, du och jag) speglar såååååå hur vi är som familj :) I love it <3

2012-03-17 @ 10:06:58
URL: http://nathalieochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0