bra dag

Hej på er!

Dagen har varit bra. Det är bara 5 dagar kvar nu! Jag är supertaggad men också jättenervös för att börja jobba. Men jag tror att det kommer gå bra. Jättebra faktiskt.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på te voice australia! Sjukt nice. Igår var susn här och gjorde mig sällskap framför the voice men ikväll tittar jag själv! Ite helt fel det heller. Justdet, på torsdag morgon vid 9 har jag klipp och färg tid. ÄNTLIGEN! Mitt hår har aldrig varit värre, hoppas att denna frisör är minst lika bra som min riktigt frisör hemma i Norrköping. Dock kan nog det vara svårt att leva upp till. Men jag hoppas. Och reminder till mig själv: färga ALDRIG håret själv igen!

Ha en härlig första maj där hemma! PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du det skulle ju bli så bra, men det kanske hade blivit billigare om du färgat hos Niclas????

Kram Pappa och Mamma

2012-05-01 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0