Hyatt

Dags att bege sig mot jobbet! Måste
Börja få in rutiner igen! Herregud. Det är inte bra att vara ledig i 5 veckor nalle vad rutiner heter är bortblåst! Så nu måste rutinerna in igen! Det r svårare än vad man kan tro. Imorse skulle jag gått en pw innan frukost men nae. Jag kände verkligen inte för det så det får bli ikväll istället. Nu sitter jag i soffan och jag borde gå till jobbet strax.

Jag vet också att inläggen kommer bli helt fel för er där hemma med tid och när ni läser. Men ändå! Sen vill jag bara säga att min familj är världens bästa. Vad skulle jag göra utan er? Ni är bäst! Mamma, pappa och nathis!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är jätteduktig Nico. Det kommer att gå jättebra.

Tänker på dej hela tiden.



Puss o kram/Mormor

2012-05-10 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0