Jobb!!

Hej på er!

Idag började jag jobba vid 9. Vi träffade vår manager och allt sånt. Gick igenom ganska självklara saker (för mig åtminstone) sen så fick vi en rundtur på vårt plan. Herregud vad stort det är kan jag säga!! Man kan gå vilsen men det löser sig nog såsmåningom! Vi fick också reda på att scheman görs varje onsdag och att vi kommer bli tilldelade skift från och med nästa vecka! Låter bra! Jag är superglad! Även att jag kommer vara dödligt trött så kommer det vara så värt det! Jaaa!

Iallafall, vi fick också känna på vad man kan få göra vilket inte var främmande för mig då vi gjort mycket av det i skolan! Så det känns rätt skönt! Vid 12 så fick vi gå hem och det var lite tråkigt kände jag men men. Inte så mycket att göra. Sov dåligt inatt med så jag var väldigt trött när jag kom hem så när jag ätit så somnade jag i typ en timma. Sedan ringde min chef och frågade om jag kan börja imorgon vid 8 så imorgon ska jag tillbaka och jobba på riktigt. Ska bli jättekul faktiskt! Nu börjar det och jag kunde inte vara gladare!

Nu ska jag nog ut och springa då jag inte tränat något idag! Även att jag känner mig seg så känner jag att jag behöver röra på mig. Ska försöka orka upp imorgobitti och gå ett varv innan jobbet. Vakna till! Sen imorgon är det ett stort event på jobbet. 900 pers är där och dem riggar typ allt idag!

Ahhhh vad kul!

Men nu en springrunda!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha nu börjar det jobb jobb jobb lycka till i morgon och gå inte vilse då är du lik farmor ha ha ha ha KRAM från Pappa.

2012-05-09 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0