lazy day

Hej! Idag har det inte hänt så jättemycket. Vaknade i morse och gick på den dagliga pw:n på milen samt styrka med kroppsvikten. Tillbaka hem i värmen efter den regniga morgonen. Lagade frukost och fyllde sedan upp ett bad! Sjukt skönt. Sedan har jag verkligen bara legat stilla och inte gjort så mycket. Lagat mat osv. Får njuta av mina sista lediga dagar nu. Imorgon ska jag till frisören!

Susn ringde precis med nyheter om att hennes resa till USA blev framflyttad en vecka! Det är helt sjukt haha! Tour managern från Chris Browns konsert har bjudit över henne! SJUKT! Så frågade hon om jag ville komma förbi hennes jobb när hon slutat och äta lite med henne och så! Så, jag ska träffa Susn ikväll.

Men just nu kollar jag på film. Ska nog ut på en löprunda senare! Hoppas att allt är bra hemma.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0