lördag förmiddag

Hej på er! Jag har precis avslutat frukosten här hemma i soffan framför dokumentären om Steve Jobs, väldigt intressant. Den är inte slut än men jag tänkte pausa för att ta en dusch efter en sjukt seg morgonjogg runt yarra river river. Sjukt trötta ben slutade i en skitdålig löprunda men jag kom ju iallafall ut.

Idag måste jag uträtta endel ärenden och sen får vi se. Tvätta, handla, biblioteket osv. Kul lördag.. Haha men på måndag börjar jag jobba och nu är jag N-E-R-V-Ö-S!!! Men vi får se hur det går. Kom på att jag kanske borde tagit RSA här, i och med att jag är i en ny stat och måste ha ett gällande certifikat om servering av alkohol osv.. Men shob sa att hon skulle göra det genom jobbet så jag tänkte att jag kunde vänta tills jag börjar och fråga dem!

Men, nu ska jag kolla vidare en stund och sen duscha. Postar nog ett nytt inlägg senare under dagen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0