Lördag och sol

Hej på er! Usch vad jag saknar er. Det går verkligen inte att förklara men just nu är saknaden jättestor och det känns som att jag aldrig kommer att komma hem. Aldrig nå mina mål. Aldrig tjäna ihop de pengar jag vill. Jag vet inte varför. Kanske är det bara en allmänt dålig dag eller så är det bara en dag då jag saknar tryggheten hemifrån otroligt mycket och jag tvivlar på mina val. Något är det och jag kan verkligen inte förklara hur mycket jag saknar er. För hur det än är så är det jag som tog steget och flyttade, ni har varandra där hemma. Men jag har ingen från familjen här. Jag vet att jag låter väldigt bitter nu och att allt kommer bli bättre men jag har inte saknat på väldigt länge. Säkert en månad, två utan extrem saknad och då är det väl dags igen. Inte vet jag men det är också okej att sakna. Men åh vad jag vill vara hemma nu. Det betyder ju något också. NI är viktiga. NI är verkligen allt för mig. Så ta åt er för det är sant. Och snart är det jul och jag är hemma. Sedan är det bara ett år och tre månader kvar innan jag är klar och kan flytta hem om jag vill! Åh! <3

Nu har jag fått ur mig lite. Dock tror jag också det beror på att jag är orolig. Men glöm som sagt inte att ni är BÄST!

Klockan 18 är det dags för jobb så nu ska jag njuta lite i soffan innan jobb! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Nico. Idag regnar det som vanligt, så du har det säkert bättre.

Mormor tänker på dej, kom ihåg det.



Puss o kram från Mormor

2012-05-12 @ 10:54:20
Postat av: O

2012-05-13 @ 12:42:31
Postat av: Pappa

Hej gumman det känns nog bättre om några dagar ska du se, flytten av syster gick mycket bättre än vad jag trodde så nu kan vi pusta ut du kan vara glad att du inte behövde hjälpa till för jag är helt mör i kroppen idag, KRAM Pappa o Mamma.

2012-05-13 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0