Loving my life!

Jaha, jag vet att det är väldigt länge sedan jag bloggade. Förlåt men allt är full on här! Jobb, sömn, mat, träning! Så ser det ut just nu och jag är väldigt nöjd med det. Väldigt nöjd! Det är då jag mår som bäst! Rutiner, bra mat, jobb, sömn!

Idag var jag ledig! Jobbar imorgon och lördag. Ledig söndag. Jag känner en slags frihet när jag är ledig men efter bara några timmar blir jag irriterad på att jag är ledig och vill jobba. Ha något att göra. Träffa människorna där. Det är DET jag vill göra. Så hur mycket jag än klagar till er där hemma att jag är trött eller så så är det ju sant att när jag inte är på jobbet så saknar jag det väldigt mycket. Och det har bara gått 3,5 veckor!

Idag när jag var ledig tog jag en ordentlig genomkörare på gymmet för biceps och triceps. Samt lite intervaller på löpbandet. Efter det var jag ganska så slut kan jag säga! Men Susn hörde av sig så vi gav oss ut på en pw runt Melbourne. Det var jättefint väder idag, klarblå himmel och sol men ganska kallt i luften (hej höst och välkommen vinter) men vi kämpade på i 2 timmar. Under de två timmarna hann vi med massa olika parker plus några trappintervaller då vi gick förbi trappor. Nu är jag rätt trött! Så när jag kom hem blev det mat i magen! Den skrek nästan tack efter måltiden!

Ikväll har Collin, min roommate sagt att han ska laga mat så det ska bli gott! Jag är faktiskt småhungrig! Ska sova tidigt idag och upp någorlunda vettigt imorgon och träna innan jobbet för jag jobbar antagligen senare än vad gymmet har öppet! Yay! Jobb imorgon!

Justdet, sen sist jag skrev har ju Sverige gått och vunnit Eurovision Song Contest! Väldigt kul måste jag säga! GRATTIS! Önskar jag kunde vara hemma nästa år men.. Nae.


Nej, nu blir det lite One Tree Hill för mig! Vila kroppen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan Nico. Vad kul att höra lite ifrån dej igen.

Puss o kram från Mormor

2012-05-31 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0