one heart - a million voices

heeeej! hur mår ni? själv mår jag bara bra. nu är det fredag och det innebär, lördag, söndag och sen är det JOBB! japp, ni läste rätt. sjukt kul! nu kör vi va? just nu sitter jag på bilbioteket och tänkte göra ett blogginlägg, kanske kommer fler under dagen, vem vet? dock kan jag inte lägga upp mer än en bild per inlägg från mobilen, jag vet inte varför men så är det, så det blir nog inte mycket bilder.

igår var jag hos frisöeren och satt där i mer än tre timmar, men min färg håller på att komma tillbaka, just nu är brunt men det kommer så småningom, jag är väldigt nöjd iallafall och frisören var riktigt bra. hon var tvungen att göra en avfärgning först och sedan lägga i ny färg för att tona till det rätt och så. Men väldigt professional osv så det kändes verkligen jättebra.
idag har jag inte gjort jättemycket, jag vaknade vid 9 och tog en pw på 50 min och jag hann med milen. yes! samt styrketräning med kroppsvikt, mycket roligare än gymmet. dock något jag skulle tycka var väldigt roligt är boxning men det kräver ett schema med fasta tider osv vilket jag inte har så det får vänta. boxningsdrömmen kan fortfarande uppfyllas senare i livet, jag är bara 19 än så länge. herregud, jag bli 20 om ca 1,5 månad. hjälp! gammal...
Idag, eller nu, tänkte jag gå till Shobhna och hänga där, kanske kolla på någon film och bara vara. Sen hem ikväll och mysa framför någon bra film, får se om Shob hänger på. hon har inte ens sett min lägenhet än.. så jag hoppas. Antar att jag har lägenheten för mig själv i helgen också vilket är väldigt skönt. Imorgon måste jag förbi gamla lägenheten och hämta lite dokument som jag behöver och kolla om jag fått någon post dit.
Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder så ni får något att titta på med. PUSS
morgon pw i ett regnigt melbourne.. (en bild från i onsdags)
utsikten in mot innerstan av melbourne (en bild från i onsdags)
bubbelbad efter en regnig pw (en bild från i onsdags)
kvällshäng med Susn på hennes jobb, Hilton on the Park i Executive Lounge, gratis mat och gratis vin! bra onsdagskväll!
mitt hår! äntligen är det uppvisningsbart! (bild från i torsdags)
Ta hand om er nu så hörs vi!  PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Nicoline

Fina bilder du har lagt ut. Du blev jättefin i håret. Många pussar och kramar från Mormor

2012-05-04 @ 08:38:20
Postat av: Anonym

Så fin Du blev min älskade unge . Ja tänk att det snart är slut på att vara tonåring. 20 år och vuxen eller hur ? Vi får väl försöka få ut en bild på nya bilen så att Du oxå får se den.Den är jättefin



Många kramar min skatt / mamma

2012-05-04 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0