rainy saturday

heeeej på er! just nu sitter jag på biblioteket (igen) och tar det lite lugnt en lördagseftermiddag som denna. måste gå förbi affären påvägen hem och handla nödvändiga saker. sen vet jag inte. får se vad som händer resten utav denna lördag. jag ska nog kolla på film ikväll och kanske ut på en kvälls pw. vi får se.
i natt var det ingen som kom hem när jag sov och inte heller någon som kom och knackade på dörren mitt i natten. det resulterade i en mycket god sömn och jag vaknade vid 9. sedan blev det en morgonjogg runt strömmen. sjukt trött dock så det gick sådär. har även hunnit med att tvätta. har varit förbi gamla lägenheten och hämtat post och viktiga papper. och där, mitt på bordet låg ett vykort från carro! åh vad lycklig jag blev! och hon har tydligen gått och blivit kulturell under tiden hon var i rom. där ser man. då kanske vi ska gå på något museum när jag kommer hem? hahah
Annars? nu är det bara imorgon och sedan börjar jag jobba. sjuk nervös! men det måste gå helt enkelt. vet inte vad jag ska laga för något idag men mat måste jag ju ha dock. så det blir att släng ihop något mumsigt. jag hade något i tanken som jag skulle skriva men jag glömde helt bort det ju.. åh! irriterande. jo! igår hade susn och jag filmmys igen, och även några avsnitt av SATC hanns med. innan hon kom till mig så var jag hos shob och fick både lunch och nybakade kakor. mycket mysig fredag.
men nu känner jag hur tröttheten slår till litegranna så jag borde gå förbi affären nu och sedan hem och laga mat. klockan är ju trots allt 4pm.
Ta hand om er så hörs vi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0