Visst, du kan skratta och låtsas som ingenting

Hej på er där hemma! Här är klockan 20 och jag är SVINTRÖTT! Känner hur hela jag är utmattad av jobb och allt sånt! MEN, jag klagar inte för jobbet är kul och alla är supersnälla! Imorgon kör jag igen. Vid halv fem börjar jag mitt pass. Är i Collins Kitchen imorgon, fine dining så - JA! Jag är nervös! Första passet där! Sedan jobbar jag nio dagar i rad. Börjar imorgon, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag & lördag! Söndag är jag ledig igen! Skönt! Iallafall så har jag väldigt kul! På onsdag får jag besök från skolan också. Mr Val Cook från Career Development kommer och hälsar på. Ja men visst. Jag lär nog vara trött då jag har ett skift och börjar 06.00 den dagen hahaha!


Annars? Ja, idag blev jag medlem på vårt gym på jobbet! Sjukt fräscht och det har ALLT man behöver. Dessutom får man två handdukar, nyckel till skåp och så när man kommer. SKÖNT! Väldigt fräscht och bra så nu är jag sjukt taggad Drog av ett benpass idag. Känns ju att man inte rört vikterna på ett tag och så, men det var sjukt kul och jag vet att så fort jag börjar och kan ta mer så blir jag superpeppad! Imorgon tänkte jag dra av ett magpass och kanske axlar, annars lite cardio! Jaaaaa! Äntligen!

Här får ni en bild från mitt pass!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tränings freak eller????? Ta det lite lungt gumman nu i början man behöver inte köra stenhårt från början, KRAM PAPPA o MAMMA.

2012-05-20 @ 09:43:41
Postat av: Mormor

Var rädd om dej gumman. Träna inte för hårt.

Puss o kram/Mormor

2012-05-20 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0