15 dagar, 15 dagar, 15 dagar

i'm coming home for christmas, i'm coming home for christmas! ja, visst det har vi ju vetat i ett år säger ni men för mig är det typ det största som har hänt sen grekerna uppfann hjulet.. för kom igen. det har gått sjukt himla lång tid sen sist jag hade fötterna på "rätt" sida av jorden där allt är högertrafik och allt är uppifrån och ner och inte nerifrån och upp. jag är sååååååååå fruktansvärt redo att komma hem så ni anar inte! så redo! varje dag räknar jag ner, varje dag är en dag närmare tills jag kommer hem igen. varje dag kollar jag på min 365 countdown som idag säger "15 days until I go home to SWEDEN". Aldrig trodde jag väl att jag skulle sakna Sverige så mycket, men ärligt talat så saknar jag mitt land, jag saknar den svenska sommaren och den svenska vintern, men mest av allt så saknar jag mina vänner och min familj. 
 
Ja, så iallafall, nu är det typ 2 veckor kvar tills jag kommer hem, fatta den! nu sista veckan här är full rulle med vårt sista event, sedan så är den en vecka till med full on plugg för final exams och packning. efter den 8 december så befinner jag mig i BONDI BEACH och gör inte ett skit. ska bara sova, träna och hänga på stranden. det är det. jag tänker inte shoppa, inte festa, inte göra massa turistiga saker, bara vara. det är allt jag behöver efter denna termin. however. så jag flyger från Sydney Interntional Airport 16.25 den 12 december 2012 och står på svensk mark, Arlanda Airport 08.00 den 13 december 2012! See ya there mates! 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fantastisk fin bild. Du ska veta att du är verkligen
välkommen hem.
Många pussar och kramar från Mormor

2012-11-27 @ 07:35:28
Postat av: Mamma

Vi möter DIG med stora famnar Vår lilla STJÄRNA

2012-11-27 @ 07:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0