school party!

heeeej på er allihopa! 25 days to go! my GOD! I'm home sooooon! 
 

ja, då var det dags igen, då var det dags igen.. ett litet blogginlägg kanske. har inte mått så bra denna vecka då jag fick nyheter från en utav mina bästa vänner här angående nästa termin men nu så har allt löst sig, eller löst sig men jag ansöker om ett annat rum nästa termin så det kommer funka. får ha mitt alldeles egna rum med MINA regler. sjukt skönt och vi är okej vilket känns sjukt skönt efter att inte ha pratat på tre dagar! så nu mår jag bra igen. 
 
igår var school party och temat var back to the future - tillbaka till framtiden kan man säga. det var sjukt kul. jag ville egentlige inte gå men sen så slutade det med att mina vänner inte tillät mig att inte gå så vi gjorde oss iordning och vi hade ju liksom redan våra costumes ready to go so. bara att fixa hår, smink, naglar och göra om lakanet till en toga-klänning! så var man redo. det var himla kul och jag är glad att jag gick ut. dock så kom jag hem klockan 2.30 och somnade nästan stående för att sedan vakna vid 7.00 för mitt duty manager shift vid 7.30. oj vad tungt det varit, inte för att jag är bakis, mer för att jag är så trött. men har mest legat i sängen hela dagen och ätit och också kollat på solsidan och sovit. så fort telefonen ringt har jag ju vaknat ändå. dessutom var massa gamla elever (nu, sydney campus elever) här uppe för school party så det var sjukt kul! har saknat dem massor! åh! 
 
här får ni en bild på oss. jag kommer ha fler så småningom! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0