sommar, sol, en månad kvar

hallihallå i lingonskogen! hur har ni det där hemma? idag (söndag 11/11/2012) är det ju faktiskt fars dag, som jag fick reda på igår när jag skypade med min kära familj! jag tillägnar alla tankar till min pappa idag! du är världens bästa och det vet du, fast du kan behöva bli påmind då och då, det kan vi alla behöva faktiskt. och även om jag inte alltid visar det i tonläge, vad jag säger eller hur jag agerar så hoppas jag att du vet det att jag älskar dig! jag hade aldrig klarat av min tid här i australien utan ditt stöd, ihop med mamma och nathis. ni ska veta att jag saknar er allihopa väldigt mycket och just nu kan jag bara tänka på hur många dagar det är kvar! det är det enda som får mig att gå just nu. 31 dagar kvar nu! som jag sa på facebook, jag började räkna ner då det var 110 dagar kvar och nu är det endast 31 dagar! 
 
lite uppdatering på livet då? igår pratade jag med min kära kusin rebecka och vi har bestämt nu att hon kommer upp till skolan (BMIHMS) den 1 december till 3 december och jag ska visa henne hur mitt liv ser ut här uppe och vad man kan göra och vilken otrolig natur vi faktiskt har, som man lätt glömmer bort. jag är sjukt taggad på det här just nu! sedan är det en vecka och jag åker ner till hennes lägenhet och kompisar och bor där i 4 dagar innan jag flyger hem! så den 8 december gör jag mitt enda och sista exam och sedan åker jag direkt till bondi till beckis! åh! 
 
annars har inte så mycket hänt. livet rullar på och event planeras! det är sjukt kul men väldigt stressig på samma gång. sedan så har jag väl typ fått igång träningen igen. så idag (söndag) fick jag till ett sjukt bra pass med fokus på bröst och rygg. det tar lång tid att skriva det här inlägget för att mina armar darrar.. haha. så jag körde bröstpress i maskin (vi har ett multi gym på skolan så man får göra det bästa utav det), sedan bröstpress/flys med gummiband, bröstpress med fria vikter, flys med fria viktar och push-ups! fokus på rygg med sittande lats, pulldowns, latsdrag med fria vikter, liggande rygglyft med egen vikt på tid, liggande benlyft med fokus på ländrygg och liggande benlyft, pendlande med fokus på ländrygg och dessa tre på tid. nu är jag helt slut dock. 
 
så nu tänkte jag tu ut min filt och sätta mig i solen och skriva på min IP-portfolio litegranna! känns rätt skönt faktiskt. vi har möte med eventsgruppen klockan 2 pm så jag har två timmar på mig! let's do this! 
 
SKYDIVING!  runt 4000 meter upp i luften, fritt fall i 60 sekunder
 
WOLLONGONG BEACH! 
LYCKLIG TJEJ! 
NERE PÅ JORDEN IGEN efter ett fall på 4200 meter! 
 
Hoppar ni njuter av bilderna! Puss och Kram! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade Nicoline.
Du är enastående när det gäller att skriva och berätta. Vilken upplevelse du har varit med om.
Nu är det inte långt kvar tills vi träffas.
Många pussar och kramar från
MORMOR

2012-11-11 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0