stress, stress, stress och åter stress.

hej på er. kände för en uppdatering här igen nu! iallafall så har det passerat en dag (?) sen sist jag skrev! det är måndag och veckan har satt igång. vecka 8 utav 11 veckor på skolan! gud vad fort det går!

nu har vi börjat att planera våra event mer. vi gör nya ändringar på våra BEO hela tiden och blir mer taggade för eventet som vi ska genomföra! hejja oss! jag är stolt. dessutom så har jag andra uppgifter att hinna med, men det ska nog gå. en rapport (2 veckor till den är due), en portfolio (1 vecka tills den är due), en grupp uppgift (2 veckor tills den är due) och ett sista final exam (3,5 veckor tills det är due)! SEN ÄR DET BONDI BEACH MED BECKIS! det ni, inte alla som får den chansen att dela sista dagarna i Australien 2012 med sin kusin och hennes vänner! UNDERBART! Idag fick jag också mail om att jag har blivit nominerad till denna termins Three Pillars Award, detta innebär att man presterar bra och blir acknowledged för det. jag klistrar in en text här från skolan, dock på engelska. förlåt mormor. pappa eller mamma får väl förklara för dig.

“At BMIHMS we celebrate the personal achievements of many fine young people from all over the world who have attended our Schools. BMIHMS make a difference because we offer an enriched learning experience we call our “Three Pillar” approach to hospitality management education. BMIHMS endorse this approach of educational values, beliefs and teaching philosophies. These values are expressed in terms of Professional and Personal Development, Practical Skills and Theoretical Knowledge.”

Så imorgon får vi se vem utav oss studenter som blir tilldelad detta pris! Spännande! annars, idag fick jag till ett riktigt bra benpass och även en pw på kvällen. nu sitter jag och ska fylla i lite uppgifter i dessa BEOs och fixa färdigt en agenda. härligt. Sen ska jag verkligen sova som en stock!

annars har jag nog inte så mycket att dela med mig av, ni får ta hand om er, dock inga bilder i detta inlägg tyvärr. puss och kram! 30 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad kul vi håller alla tummar och tår som vi har.
Vi ses snart KRAM M o P.

2012-11-12 @ 16:33:47
Postat av: Mormor

Du är helt fantastisk. Hoppas verkligen att turen är på din sida.
Vi ses snart Nicoline.
Puss puss/Mormor

2012-11-12 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0