Going back to Blue Mountains

Hallihallååååå! Hoppa att hösten smugit sig på ordentligt med frisk och kall luft, regnruskiga dagar osv för er då jag ser fram emot vår, sommar, sol, poolhäng osv!

Nu ni, typ 76 dagar kvar tills Sverige väntar! AWESOME! Imorgon lämnar jag Melbourne och det är väldigt blandade känslor. Dock så är jag sjukt glad då jag ska upp till skolan imorgon, fixa med upppackning osv i mitt rum, mest dumpa väskor, ta fram mina boxar ur storage room också och sedan packa en ny väska för festligheter och familjemys i sydney med min underbara kusin och hennes vänner! Kommer bli sjuuuukt jäkla nice hörrni!

Så nu har jag avslutat ett kapitel i mitt liv här i Melbourne med fantastiska upplevelser, människor och natur! Helt otroligt har det varit och ärligt kan jag säga att jag älskar denna stad! Men imorgon blir det bergen igen och jag känner mig verkligen redo! Så nu hoppas jag det blir bättre uppdateringar från mig! Vi hörs snart igen efter en (som jag antar) trippad helg med kusinvitamin!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0