Melbourne Zoo - 20 grader och sol!

Hej på er nära och kära runt om i världen! Nu är det VÄLDIGT nära! 3månader tills jag kommer hem typ. Känner att det börjar gå mot sitt slut. Kusinvitamin Becka kommer snar till Sydeny och jag kan inte förklara hur skönt det ska bli! Sen kommer också Doktorn (Anton) och Arvid till Sydney så jag har mycket att se fram emot!

Igår (tisdag) var jag, Lea och Holly och besökte Melbourne Zoo! Ända sedan jag vetat att man kan klappa kängurur och uppleva dem på nära håll har jag velat göra det. En dröm att uppfylla innan jag dör! Så, när vi var där igår så gick den i uppfyllelse och det var SÅÅÅÅÅÅÅÅ mysigt! Jag har också sett koalor för första gången i mitt liv! Vi hade verkligen tur med vädret också då det var klarblå himmel och sol, 20 grader och riktig sommarvärme om man var i lä, annars var det lite kalla vindar! Här kommer bilder från upplevelsen med kängururna!

(tyvärr inga bilder då det inte vill fungera via mobilen - suck!!!) finns bilder på facebook annars ska jag försöka ladda upp bilder under veckan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0