a happiness i never knew for spending all my days with you!

hej på er därhemma! idag är det fredag och jag har inga lektioner, dock har jag väldigt mycket att ta tag i och att börja med om man säger så! oh, ja.. 
 
veckan har gått jättefort. det är måndag och man tror att veckan aldrig kommer att sluta, men oj så fort det går. jag saknar er som aldrig förr där hemma. igår kände jag ändå att jag ville hänga med till the Alex (puben) även om det i sig inte är askul.. men men, träffa människor, se vad som händer och allt sånt. iallafall så gick/åkte vi hem vid typ ett halv två och nu sitter jag här klockan 9.30 på morgonen och ska blogga. haha. kvällen var okej, hade fina vänner runt mig, dansade när vi kände för det, satt ute och umgicks när vi ville det och jag hade min cola zero! åh, cola zero och jag! MUMS!
 
nu har vi haft superfint väder här i en vecka känns det som, igår efter träningen var jag så sjukligt svettig så jag sprang upp till rummet, bytte till bikini och rätt ner i poolen, sjukt skönt måste jag säga. sen låg jag i solen och njöt säkert en timma, en och en halv sådär. stört varmt. idag vaknade jag upp och himlen är blå och det är supervarmt redan vid 9 på morgonen. haha, hoppas att det håller i dig i helgen. (update, kollade vädret nu och det ser ut att hålla i sig till på söndag med 30 graders värme! härligt!) 
 

Annars är det inte så mycket som händer, känner att jag måste ta tag i mina uppgifter för alla klasser nu, jag vet att det löser sig men bara att ta tag i det liksom. vill inte sitta dagen innan och ha panik. men det är skönt för i services marketing har vi bara gruppuppgifter, management accounting har vi en individuell och en grupp, economics enbart individuella och businesslaw bara individuella. så det är bra blandning! 
 
men men, dags att sätta igång här nu då! puss och kram. 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan Nicoline, Ha det bra.
Pussar och kramar från Mormor

2013-02-08 @ 09:15:35
Postat av: Pappa

Vi kan byta väder här har det snöat i flera dagar och är ca 4 grader kallt, och jag har tyvärr inte kunnat skypa med dig för jag har tvättat och städat mammas bil du vet vem som smutsat ner den hoppas jag kram P o M.

2013-02-10 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0